maanantai 29. heinäkuuta 2013

alkutekstii

oon 13 vuotias tyttö stadista ja mun nimi on wanda. oon harrastanu vasta 2 vuotta ratsastusta mutt oon tallini parhaimmalla poniestetunnilla että aika hyvä :D mulla on koira ja 2 kissaa, veli ja mutsi ja faija jotka on eronnu :( mulla on hoitsu jonka nimi on daisy ja se on 143cm korkea ja kimo :DD ei oo nytten kuvii koneella mut laitan jossain vaiheessa. käyn ratsastamassa tapiolan ratsastuskoululla mut aikeena ois vaihtaa peikintallille :D mulla on "poikaystävä" joka ei oo niinku viel mutt toivottavasti kohta :DD mun parhaat kaverit on ditte ja noel :DD meen laajasalon peruskoulun yläkouluun että sellasta. harrastan myös fudista ja käyn ratsastamassa kerran viikos ja maanantaina ja keskiviikkona hoitamassa prinsessaani <3<3 mutta saattaa olla vähän epäaktiivista kirjottelemista koska talli ei oo viel auki mutta kirjottelen myös kun käyn täällä isälläni similänratsutilalla niin sieltä ja miten tunti meni ja mitä tehtiin ja tollee että katotaan kun mulla on huomenna ja keskiviikkona ja torstaina tunnit ku pitää saada toi 10kortti käytettyy ennen koulunalkoo ett on aika tiheesti tunteija :DD nähdään ihanat<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti